>Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.

TANÁCSOK NYÁRRA

Zöld Lótusz, Dr. Chen Patika - 2022. 05. 15. 11:48:06
TANÁCSOK NYÁRRA

A nyári kánikulában gyakran érezhetjük magunkat ingerültnek, feszültnek. A nyári vakáció, a pihenés kiváló feszültségoldó lehet a testnek és léleknek egyaránt.

Köztudott, hogy a nyári melegben rendkívül fontos a megfelelő mennyiségű folyadékbevitel, de nem mindegy, hogy mit iszunk.

Hagyományosan (más keleti népekhez hasonlóan) a kínaiak sem javasolják a jégbehűtött, magas kalóriatartalmú italok nagy mennyiségű fogyasztását, egyrészt mert hizlalnak, másrészt pedig ártanak a gyomor energiájának. Kerüljük a nem kellő tisztaságú és vegyi anyagokkal fertőtlenített csapvizet is.

Szomjunkat leginkább a langyosra lehűtött teák oltják, például az Instant gyömbér tea, Echinacea és Gyömbér tea vagy a Gyomor tea, amelyek nagy előnye, hogy a kellemetlen nyári influenzát is megelőzhetjük általuk. Fogyaszthatjuk még a Ginseng Ginkgo zöld teát, amely javítja az agy vérellátását és antioxidáns-tartalma is kiemelkedő.

Kánikulában gyakran nincs étvágyunk, ilyenkor a szezonális zöldségek és gyümölcsök mellett fogyasszunk könnyű, de mégis tápláló leveseket. Mindig használjunk friss alapanyagokat, és tegyünk a levesünkhöz gyömbért és újhagymát. Így ételünk nem csak ízletesebb lesz, de megelőzhetjük a nyáron előforduló szalmonellafertőzést is.

Hajunk is nagyobb igénybevételnek van kitéve nyáron a káros napsugárzás, a strandok klóros vize, a sós tengervíz és a forró nyári levegő miatt. Ezért nehezebben kezelhető lesz, mint általában. Ilyenkor különösen fontos a hiányzó aminosavak pótlása, amelyhez belsőleg a Hair-Revall kapszulát, külsőleg pedig a Hair-Revall hajápoló termékcsaládot ajánljuk.

Még a legnagyobb melegben hőségben is óvatosan használjuk a légkondicionálót, hiszen nagyon könnyen megfázhatunk, ha éjszakára bekapcsolva tartjuk. Köldökünk környékét mindig tartsuk betakarva az emésztőrendszerünk védelmében. A gyermekek különösen érzékenyek a nagy hőmérsékletkülönbségre, ezért rájuk különösen ügyeljünk ebből a szempontból is.

Végül gondoljunk arra, hogy feltöltődni mentünk és nem elfáradni, ezért szánjuk elegendő időt a minőségi alvásra is. Így tudjuk magunkat felkészíteni az őszre és az új feladatokra.

Forrás: Dr. Chen Patika

Tartalomhoz tartozó címkék: #nyár #szépségápolás